WANITA ASIA HANYA PERLU “PANJANG” MAKSIMUM 17 CM (6.6INCI)??

Masih inginkan za-kar panjang? Anda tidak perlu berfikir sedemikian ekstrim untuk memiliki za-kar panjang demi memuaskan pasangan anda. Setiap bangsa mempunyai saiz normalnya sendiri. Bahkan, panjang saluran kem-aluan wanita pun berbeza tiap bangsa.
Menurut Hendrawan Nadesul, penulis buku "Mitos Mengenai Se-ks", tiap wanita berbeza suku bangsa punya toleransi panjang za-kar. Yang paling pendek adalah wanita Asia, kerana rata-rata va-gina hanya boleh "menampung" zakar sampai 17cm (6.6inci) saja. Untuk wanita Afrika, kemaluan mereka boleh dimasuki zakar sampai panjangnya 25cm (9.8inci). Sedangkan, untuk wanita kulit putih, toleransi zakar adalah 20cm (7.8inci).

Panjang zakar bukan menjadi tolak ukur kepuasan s-eks pada wanita. Justeru kalau vagina dimasuki oleh z-akar yang panjangnya melebihi toleransi, boleh mengakibatkan rasa sakit. Ujung-ujungnya, kemesraan bercinta tidak terjadi. Ukuran zakar lelaki biasanya juga mengikuti toleransi dari vagina wanita dari suku bangsanya.

"Urusan kenikmatan itu tak berkorelasi dengan ukuran. Hanya 6cm (2.3inci) saja sudah cukup membuat perempuan orgas-me kerana letak G-spot rata-rata pada kedalaman tersebut," ujar Hendrawan.

Kepuasan se-ks ditentukan banyak faktor. Yang paling penting adalah mewujudkan suasana foreplay yang cukup "panas". Sehingga, semasa penetrasi, terjadi perasaan ghairah yang boleh berakhir pada orgasme oleh kedua-dua pasangan. Mood yang baik juga harus dibentuk dari awal hingga akhir "pertempuran". Biar lebih mencabar, lakukan pelbagai fantasi se-ks agar tidak membosankan.KREDIT
0 Komentar untuk "WANITA ASIA HANYA PERLU “PANJANG” MAKSIMUM 17 CM (6.6INCI)??"

 
Copyright © 2014 BERITACERITA - All Rights Reserved
Template By Catatan Info