TINGGALKAN SURAT,PELAJAR 13 TAHUN LARI IKUT GURU SILAT?

Seorang remaja wanita Sufie Arifah 13 Telah di sedari ayahnya Mohd Rizal Johari Tiada di dalam bilik tidurnya pada jam 1400 Hrs di dakwa melarikan diri mengikut Guru silatnya.

Mohd Rizal Johari juga turut menemukan sepujuk surat yang di tinggalkannya oleh anak perempuannya itu mengatakan agar ayahnya tidak mencari dan membuat report polis karena ia keluar untuk mencari ketenangan diri.

Setelah saya membaca surat yang di tinggalkan saya dapati dalam telepon bimbit , terdapat satu sms yang di hantar jam 0152 Hrs,tarikh yang sama bagitahu supaya anak perempuan saya cepat keluar.

Saya telah mencari anak perempuan saya di sekitar ,tetapi tidak di jumpai saya syak anak saya lari mengikut guru silatnya yang bernama Khairulhizam.

Tujuan saya buat laporan polis karena bimbang akan keselamatan anak saya katanya dalam laporan tersebut.

Beberapa page juga turut mengongsikan info orang hilang berkenan di laman media sosial untuk meminta bantuan kepada ramai.

Assalammualaikum saya wakil dari anak gayong selangor memohon jasa baik.ayahanda2.kanda2.abg long2.. dan seluruh jemaah yg dikasihi untuk mengesan seorang anak gadis yg dibawa lari oleh seorang lelaki.

Mengikut cerita lelaki ini juga guru kepada anak gadis ini, kejadian berlaku di hulu langat,dan lelaki tersebut tinggal di bangi.

berkemungkinan besar pada malam ini mereka akan ke taiping tempat asal budak lelaki ini. mohon jasa baik semua jemaah utk membantu keluarga ini.

Jika dapat mereka mohon dipegang atau dihantar ke balai polis.. sila hubungi nombor ibu bapanya 010-7860844.saya sertakan surat salinan repot polis sekali.mohon di panjangkan pada jemaah lain.kantanya meminta bantuan ramai.KREDIT
0 Komentar untuk "TINGGALKAN SURAT,PELAJAR 13 TAHUN LARI IKUT GURU SILAT?"

 
Copyright © 2014 BERITACERITA - All Rights Reserved
Template By Catatan Info